yang empunya blog...

yang empunya blog...
YANG EMPUNYA BLOG...

About Me

My photo
sungai petani, kedah, Malaysia
simple jer orgnyer...x memilih pun...happy go lucky jer..tp kadang2 tu emo la gak...apa2 pun "KENAI DLU BARU TAU"..wokey...

Wednesday, August 13, 2014

2014 - SHAKLEE

Assalamualaikum

dah berhabuk blog ni..last update 2011 skrg dh 2014..hehehe..
bukan apa dulu teringin sgt nk ada blog...bila dah ada blog xda idea plk nk tulis...

selamat kembali ke ruangan blog RED PRINCESS H'LIEZA...

saya nk maklumkan kepada semua saya adalah pengedar sah SHAKLEE dan juga pengguna produk SHAKLEE..
jika berminat untuk berSHAKLEE boleh search fb saya https://www.facebook.com/eija147
atau sms/call 0174996979...

Insyaallah saya akan sentiasa update tentang produk2 SHAKLEE..

saya sedia membantu anda..


post terbaru akan menyusul kemudian


wassalam...


No comments:

Post a Comment