yang empunya blog...

yang empunya blog...
YANG EMPUNYA BLOG...

About Me

My photo
sungai petani, kedah, Malaysia
simple jer orgnyer...x memilih pun...happy go lucky jer..tp kadang2 tu emo la gak...apa2 pun "KENAI DLU BARU TAU"..wokey...

Thursday, December 16, 2010

aku & blog...

nama aku Hasliza bt Sulaiman..ramai kenalan aku panggil ija jer..aku ank ke-2 dr 3 org adik-bradik..ada abg n adik laki..so aku sorg jer la ank pmpuan..bukan ank manja atau anak kesayangan yer..aku lahir 14 Julai (igt tau hahaha) kat Kg Raja Sg Petani (x smpat nk p hospital la)..

ni 1st time aku wat blog..cm mn leh tringin nk wat pun aku xtau..tetiba jer..nama "Red Princess H'lieza" ni adalah sumbangan idea dr sahabat baik aku,aza..nnt aku crita serba skit pasai cik aza ni..ihihih...aku mmg minat sgt ngan warna merah..sbb tu cik aza pilih red klu x jd warna len la...hihiih...

tu jer la yg nk gtau..ada apa2 t aku tmbah lg..al-maklum la bru 1st time..idea pun kureng la...tunggu next post aku plk k..

trima kasih sudi menjengah blog aku..

No comments:

Post a Comment